4'33"/6 Barcelona en solfa
- Escrito por La redacción
- Publicado en Cultura
El proper dilluns 4 de maig, a les set del vespre, la Fundació Romea presenta l'acte 4'33"/6 Barcelona en solfa. L'esdeveniment tindrà lloc al Teatre Romea de Barcelona i comptarà amb la presència de l'artista multidisciplinar Clàudia Vives-Fierro.
Sobre l'acte...
L’artista Clàudia Vives-Fierro proposa la idea de caminar la ciutat escrivint una partitura, per fer un retrat sonor de Barcelona. Des de la muntanya del Tibidabo fins al teatre Romea, la performance traça una cartografia pentagràmica al compàs de 4’33”/6 que convida a una escolta atenta del paisatge sonor de la ciutat.
Qui és Clàudia Vives-Fierro?
Clàudia Vives-Fierro és una artista plàstica catalana amb una trajectòria multidisciplinària que abasta el dibuix, la pintura, el gravat, l’escultura, el vídeoart, l’art sonor, les instal·lacions, la fotografia, la ceràmica, la performance i l’escriptura creativa. Desenvolupa la seva activitat artística entre Barcelona i Eivissa.
És doctora en Comunicació Audiovisual (2021) i té un màster en Art Sonor (2023). També és llicenciada en Comunicació Audiovisual i té un màster en Ficció de cinema i televisió. En la seva pràctica, l’experimentació és l’eix central del procés creatiu, entenent l’obra com a espai de recerca, assaig i diàleg social.
Ha exposat en nombroses galeries i espais d’art a Catalunya, Andorra, Madrid i Nova York, entre els quals destaquen la Sala Parès, la Fundació Miró, la galeria Jordi Barnadas i festivals internacionals de vídeoart. El 2022 va dirigir el documental Pater i ha presentat diverses instal·lacions sonores i projectes audiovisuals reconeguts en fires i premis artístics.
La Redacción recomienda
- Proclamació i lliurament del 52è Premi de Teatre Memorial Margarida Xirgu
- Kulunka presenta, al Teatre Condal, tres grans espectacles amb el seu segell únic i particular
- Joan Pera recibirá el Premio Honorífico de La GRAN pantalla 2026
- Castellers i castelleres: quan el cos es converteix en una eina
- El Ballet de Barcelona presenta Carmen al Teatre Condal. Un programa en dos actes per endinsar-se en l’ànima del ballet
Lo último de La redacción
- CCOO defiende el cumplimiento del calendario del PNIEC para el despliegue de la estrategia española para la transición energética
- Textos: Las relaciones sexuales y la lucha de clases
- "La socialdemocracia fue la primera en incluir en su programa la demanda de la igualdad de derechos de las mujeres con los de los hombres."
- Maíllo traslada el “absoluto desacuerdo” de IU con ampliar la vida útil de la central de Almaraz y plantea una “estrategia de blindaje de cierres para que no sea el principio de más prórrogas”
- IU plantea en una iniciativa parlamentaria “cuánto y en qué plazos se va a ampliar la ayuda de emergencia de 1 millón de euros” ya aprobada por España tras el grave terremoto en Colombia
